لیگ جهانی والیبال با طعم انتخابات ریاست جمهوری

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

لیگ جهانی والیبال با طعم انتخابات ریاست جمهوری
بازديد : 935

والیبال ایران برای میزبانی بازی های لیگ جهانی با مشکل جدی روبرو شدهاست؛ همزمانی تاریخ برگزاری این مسابقات با انتخابات ریاست جمهوری.
والیبال ایران بعد از سال ها به لیگ جهانی والیبال راه پیدا کرده است.
امسال بعد از این که تیم ملی، مصر و ژاپن را در مسابقات مقدماتی شکست داد، روز نوزدهم شهریورماه حضورش را در این لیگ قطعی کرد. بعد از این اتفاق همه منتظر بودند ببیند که ایران می تواند میزبان یکیاز بازی ها باشد یا نه.
چندی پیش فدراسیون جهانی والیبال گروه بندی رااعلام کرد و ایران با تیم های روسیه، ایتالیا، کوبا، صربستان و آلمان هم گروه شد. با اعلام زمانبندی مسابقات، میزبان تیم های ملی آلمان و صربستان به ایران رسید. طبق زمانی که فدراسیون جهانی مشخص کرده است، ایران باید روزهای 25 و 27 خرداد در ورزشگاه آزادی از تیم آلمان میزبانی کند. اما این میزبانی با معضلبزرگی روبرو است. انتخابات ایران قراراست 24 خرداد ماه برگزار شود، و ا ولین بازی ایران و آلمان با فردای روز انتخاب ریاست جمهوری ایران و روز شمارش آرا مصادف است.
تیم آلمان باید چند روز قبل از بازی وارد ایران شود. حضور آنها با اوج فعالیت ستادهای انتخاباتی همراه است؛روزهایی که همه شهرهای ایران و به خصوص تهران شلوغترین است. تامین امنیت این تیم و همچنین تیم ایران به نظر نمی رسد کار ساده یی باشد. فردای روز انتخابات هم تماشاگران زیادی راهی ورزشگاه آزادیمی شوند. در شرایطی که بیشترین نیروهای امنیتی درگیر این هستند که رای گیری و شمارش آرا بدون مشکلی برگزار شود، باید به تامین امنتیت در ورزشگاه آزادی هم باشند. گفته می شود فدراسیون والیبال مدت ها است که در تلاش است تا تاریخ میزبانی مسابقات را تغییر بدهد. اما فدراسیون جهانی موافق هیچ تغییری نیست. فدراسیون نگران این است که شورای تامین ایران، اجازه انجام این بازی ها را همزمان با انتخابات ندهند.
فدراسیون جهانی والیبال شرط و شروط های زیادی برای برگزاری این مسابقات در کشور میزبان می گذارد.
اگر ایران میزبان خوبی در این چند مسابقه نباشد، احتمال آنکه میزبانی را از ایران بگیرند و در دوره های بعدی لیگ جهانی ایران را حذف کنند، بسیار زیاد است. در روزهایی که محمد داورزنی، رییس فدراسیون جوابگوی تماس های تماشا نبود، محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون درباره این نگرانی ها صحبت کرد:
- آقای افشار دوست، فدراسیون راه حلی دارد که بازی ایران و آلمان در لیگ جهانی با انتخابات ریاست جمهوری همزمان نشود.
- بله ما از این موضوع باخبر هستیم ولی فدراسیون جهانی تاریخ مسابقاترا تعیین کرده است و به همه کشورها ابلاغ شده. ما موظف به اجرای آن هستیم. متاسفانه نمی توانیم تاریخ مسابقات را تغییر دهیم.
- شما به فدراسیون جهانی اطلاع داده اید که این مشکل را دارند؟
-نه هنوز. قطعا صحبت هایی را با FIVB انجام می دهیم. مدت زمان زیادی به مسابقات لیگ جهانی مانده.
- مسئولین کشور چطور این موضوع را می دانند؟
- با نزدیک شدن به مسابقات، حتمابه مسئولین کشور خ خبر می دهیم.
-شرایط کشور در انتخابات کاملا متفاوت و حساس است. احتمال دارد استقبال مردم از مسابقه کمتر شود.
-فکر نمی کنم این شرایط به وجودبیاید و استقبال مردم کم شود. مردم ما وظایف خودشان را به خوبی می شناسند. آنها می دانندکه هم باید در انتخابات شرکت کنند و هم به ورزشگاه بیایند و حامی تیم ملی کشورشان باشند. امیدوارم هر در هر دومورد، بهترین انتخاب را انجام دهند.
- در زمان انتخابات، کشورهای دیگر به ایران توجه خاصی دارند. والیبال ایران برای اولین بار میزبان آلمان است. نگران نیستند که مشکلاتی پیش بیاید که به ضرر والیبال باشد.
-همه جوانب را در نظر می گیریم و سعی می کنیم تا آنجایی که می توانیم، نگذاریم مشکلی پیش بیاید.در نهایت امیدوارم که بازی زیبایی ازتیم ملی ایران ببینیم و تیم ملی پرقدرت آلمان را شکست دهیم.
-مشکل ورود زنان به ورزشگاه حل شد. به هر حال یکی از مواردی که در لیگ جهانی باید رعایت شود، این است که همه تماشاگران بدون مشکل بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند.
-فدراسیون به هیچ عنوان نمی توانددر این مورد تصمیم بگیرد. . باید تا روزهای قبل از مسابقات منتظر خبر مسئولین باشیم.
توضیح: تماشا دیروز با مسولان استانداری و شورای تامین تماس گرفت تا مشخص شود که این مسابقات در این تاریخ انجام می شود یا نه. اما هیچ یک از آنها پاسخگوی تلفن همراهشان نبودند.
منبع: تماشا



موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط ... در تاریخ 1391/10/14/4 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

من شما سه نفر رو شوهر میدادم خیالم راحت میشد پاسخ، واي داداش مردم از خنده! مگه من دخترم كه ميخواي شوهرم بدي؟


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف